Regulamin uczestnictwa w webinarze

  1. Strona główna
  2. »
  3. Regulamin uczestnictwa w webinarze

„Efektywne raportowanie podatkowo – akcyzowe z PentaTAX”
18.02.2025r.
(„Regulamin”)

§1. Postanowienia ogólne.

  1. Niniejszy Regulamin określa prawa i obowiązki Uczestników webinaru „Efektywne raportowanie podatkowo – akcyzowe z PentaTAX” (dalej „Webinar”), który odbędzie się 18 lutego 2025 r., online pod adresem przesłanym Uczestnikom w dniu poprzedzającym Webinar.
  2. Organizatorem Webinaru jest: Pentacomp Systemy Informatyczne Spółka Akcyjna, z siedzibą w Warszawie, adres: Aleje Jerozolimskie 179 (lok. poziom +5, 02-222 Warszawa), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie pod numerem KRS 0000282983 kapitał zakładowy 1 139 010,00 złotych (wpłacony w całości), NIP 118 12 42 640 (dalej: „Organizator”).
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w Webinarze i obowiązują wszystkich Uczestników.
  4. Regulamin jest udostępniany Uczestnikom na stronie www.pentatax.pl w sposób umożliwiający jego pobranie.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu z powodu zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa i konieczności dostosowania Regulaminu do zmienionych
    przepisów prawa, w szczególności w celu dostosowania do obowiązujących trakcie Webinaru ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wprowadzeniem stanów wyjątkowych lub stanu pandemii lub stanu zagrożenia epidemicznego. Zmiana Regulaminu wejdzie w życie w ciągu 3 dni od chwili jego publikacji na stronie wskazanej w ust. 4 powyżej. W odniesieniu do Uczestników, którzy zaakceptowali Regulamin przed dokonaniem zmiany, zmiana wejdzie w życie w ciągu 3 dni od poinformowania ich o zmianie Regulaminu za pomocą poczty elektronicznej i braku wyrażenia sprzeciwu wobec tej zmiany w ww. terminie.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu oraz sposobu przeprowadzenia Webinaru w każdym przypadku, gdy jego przeprowadzenie w pierwotnie zakładanym terminie
    oraz zakładanej formule nie będzie możliwie albo będzie nadmiernie utrudnione z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności z powodu ograniczeń, nakazów i zakazów związanych z wprowadzeniem stanu pandemii lub stanu zagrożenia epidemicznego. Wskazane powyżej zmiany zostaną niezwłocznie ogłoszone na stronie wskazanej w ust. 4 powyżej.
  7. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w programie Webinaru, w tym prawo do zmian rozkładu czasowego i kolejności wystąpień w skazanych w programie Webinaru. W razie wprowadzenia zmian, Organizator poinformuje o tym niezwłocznie na stronie wskazanej w ust. 4 powyżej. Zmiana programu Webinaru nie stanowi zmiany Regulaminu.
  8. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania siły wyższej, w tym za odwołanie lub skrócenie Webinaru z powodu zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą uznaje się zdarzenie będące poza kontrolą Organizatora, które powoduje, że wykonanie zobowiązań jest niemożliwe lub może być uznane za niemożliwe ze względu na występujące okoliczności. Siłę wyższą stanowią w szczególności: warunki atmosferyczne, awarie lub zakłócenia pracy urządzeń dostarczających energię elektryczną, przerwy w dostawach energii eklektycznej z przyczyn, za które Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
  9. Uczestnikiem Webinaru może być każda pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która nie później niż do dnia 17.02.25 r. zgłosiła chęć udziału w Webinarze w sposób, o którym mowa w § 2 i zaakceptowała zasady uczestnictwa w Webinarze, o których mowa w Regulaminie (zwana dalej „Uczestnikiem”). Webinar nie jest przeznaczony dla konsumentów w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego, tj. osób fizycznych, które nabywają produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością zawodową lub gospodarczą.

§2. Zgłoszenie uczestnictwa w Webinarze

  1. Warunkiem uczestnictwa w Webinarze jest przesłanie do dnia 17.02.2025 r. prawidłowo wypełnionego Formularza Zgłoszenia online dostępnego na stronie internetowej www.pentatax.pl. Osoba chcąca uczestniczyć w Webinarze będzie zobowiązana wskazać następujące dane: imię i nazwisko, stanowisko, adres email, nr telefonu, nazwę firmy.
  2. Przesłanie Formularza Zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu oraz zawarciem umowy pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem.
  3. Organizator nie odpowiada za podanie przez Uczestnika błędnych lub nieprawdziwych danych podczas rejestracji uczestnictwa w Webinarze.
  4. Uczestnik wypełniając Formularz Zgłoszenia potwierdza zapoznanie się z Regulaminem i akceptację postanowień Regulaminu, która jest równoznaczna z udzieleniem przez Uczestnika zezwoleń i upoważnień, o których mowa w Regulaminie. Rejestracja uczestnictwa w Webinarze zostaje dokonana w momencie uzupełnienia danych Uczestnika w treści Formularza Zgłoszenia oraz przesłania go przez Uczestnika wraz ze zgodami wymaganymi w Formularzu Zgłoszenia, za pomocą systemu rejestracyjnego znajdującego się na stronie wskazanej w §1 ust. 4.
  5. Uczestnik nabywa prawo do udziału w Webinarze z chwilą otrzymania potwierdzenia rejestracji.

§3. Warunki uczestnictwa

  1. Udział w Webinarze jest bezpłatny.
  2. Udział w Webinarze odbywa się poprzez uczestnictwo online.
  3. Do uczestnictwa w Webinarze niezbędny jest komputer lub inne urządzenie elektroniczne z dostępem do sieci Internet, aktywne konto poczty elektronicznej oraz właściwe oprogramowanie, w tym właściwa przeglądarka internetowa. Webinar odbędzie się za pośrednictwem programu Microsoft Teams lub ClickMeeting, z którego Uczestnik może korzystać za pomocą linku poprzez przeglądarkę internetową
  4. Uczestnik Webinaru podczas Webinaru ma możliwość zadawania pytań lub prezentowania komentarzy w formie chatu. Pytania zadawane przez Uczestników i komentarze powinny dotyczyć zagadnień i tematyki Webinarium. Pytania/komentarze opublikowane na chacie będą widoczne, w tym oznaczenie osoby (przy użyciu nazwy/pseudonimu jaką Uczestnik wybrał na czas trwania Webinarium, aby zachować anonimowość przed innymi Uczestnikami), która je zadaje/wypowiada, dla innych uczestników Webinaru w czasie rzeczywistym.
  5. Podczas Webinaru nie ma możliwości kontaktu wizualnego, ani głosowego z innymi Uczestnikami, Uczestnicy Webinaru nie udostępniają swojego wizerunku ani głosu.
  6. Zakazane jest nagrywanie, retransmisja, zwielokrotnianie i wykonywanie zdjęć przez Uczestników podczas Webinaru oraz wprowadzanie do obrotu Webinaru i materiałów na nim prezentowanych oraz udostępnianie bez uprzedniej zgody Organizatora wskazanych wyżej treści osobom trzecim.

§4. Prawa autorskie

  1. Webinar, program Webinaru oraz wszelkie inne utwory i materiały prezentowane podczas Webinaru, podlegają ochronie prawnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uczestnik poprzez udział w Webinarze nie nabywa jakichkolwiek praw do rozporządzania autorskimi prawami majątkowymi do materiałów wykorzystywanych przez Organizatora podczas Webinaru.
  2. Kopiowanie materiałów używanych podczas Webinaru i/lub nagrywanie Webinaru, a także udostępnianie takich materiałów i nagrań osobom trzecim jest niedozwolone oraz podlega odpowiedzialności karnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

§5. Przetwarzanie danych osobowych

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Organizator informuje, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych Uczestnika jest Pentacomp Systemy Informatyczne S.A., adres: Aleje Jerozolimskie 179 (lok. Poziom +5), 02-222 Warszawa. Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontakt z Inspektorem jest możliwy przez adres mail: iod@pentacomp.pl lub na adres korespondencyjny wskazany powyżej.
  2. Administrator zbiera dane osobowe Uczestników bezpośrednio od Uczestników poprzez wypełnienie Formularza Zgłoszenia, wyrażając zgodę na otrzymywanie na podany adres mailowy informacji handlowych drogą elektroniczną, wyrażając zgodę na kontakt poprzez telekomunikacyjne urządzenie końcowe (np. telefon) lub w momencie korzystania z serwisu z Formularzem Zgłoszenia lub w ramach aplikacji/platformy służącej do organizacji Webinaru
  3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) realizacji umowy, której przedmiotem jest udział w Webinarze, a także w celu rejestracji uczestnictwa w Webinarze, przyjęcia zgłoszeń Uczestników tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. na postawie umowy zawartej poprzez akceptację Regulaminu;
    b) wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów Administratora, jakim jest m.in. ustalenie, obrona i dochodzenie roszczeń oraz tworzenie zestawień, analiz i statystyk na potrzeby wewnętrzne Organizatora, rozpatrywanie zapytań i reklamacji dotyczących Webinaru (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO);
    c) przesyłania Uczestnikowi drogą elektroniczną na podany adres email informacji handlowych, w tym w formie newslettera, z najnowszymi informacjami o projektach, usługach, ofertach oraz z wiadomościami, służących promowaniu Administratora, a także w celu używania telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w stosunku do podanego przez Uczestnika numeru telefonu dla celów przekazywania informacji handlowych, w tym marketingu bezpośredniego – w oparciu o wyrażoną przez Uczestnika dobrowolną zgodę na prowadzenie takich działań (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO);
    d) w przypadku, gdyby przetwarzanie danych osobowych miało nastąpić w innym celu niż wskazane powyżej, każdorazowo odbywać się będzie po uprzednim uzyskaniu zgody Uczestnika na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie i w celu wskazanym w tej zgodzie (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO)
  4. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest konieczne do zawarcia umowy uczestnictwa w Webinarze.
  5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom uprawnionym do ich odbioru na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a także dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspomagającym naszą działalność, w tym firmie Microsoft w zakresie MS Teams oraz dostawcy Serwisu – ClickMeeting Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku, 80-309, al. Grunwaldzka 413, zarejestrowaną w Rejestrze Przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS 0000604194).
  6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani do organizacji międzynarodowych, ale zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej,państwa odbiorców spoza EOG (Microsoft Teams) zapewniają odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zgodny ze standardami EOG. Decyzja wydana przez Komisję wobec USA obejmuje firmy uczestniczące w programie Data Privacy Framework. Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. współpracuje jedynie z firmami
    uczestniczącymi w tym programie. Więcej informacji: https://www.dataprivacyframework.gov/s/.
  7. Pani/Pana dane przechowywane będą do czasu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z realizacji Webinaru lub przez okres podejmowania działań marketingowych jednak nie dłużej niż do czasu wycofania zgody (w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody) lub wyrażenia skutecznego sprzeciwu (w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu).
  8. Pani/Pana dane osobowe podane w Formularzu Zgłoszenia mogą być udostępniane osobom trzecim w przypadku wyrażenia zgody na takie udostępnienie.
  9. Posiada Pani/Pan prawo do: uzyskania informacji o przetwarzaniu danych osobowych i uprawnieniach przysługujących zgodnie z RODO, dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, a także prawo do usunięcia danych osobowych ze zbiorów administratora (chyba że dalsze przetwarzanie jest konieczne dla wykonania obowiązku prawnego albo w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń), oraz prawo do ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania – w przypadkach i na warunkach określonych w RODO.
  10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
  11. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

§6. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na Stronie internetowej www.pentatax.pl
  2. W takim zakresie, w jakim jest to dopuszczalne w świetle obowiązujących przepisów prawnych, z zastrzeżeniem zwłaszcza postanowień art. 473 § 2 kc wyłącza się odpowiedzialność Organizatorów za wszelkie skutki związane z korzystaniem przez Uczestników z Webinaru, w tym za szkody wynikłe z użytkowania lub niemożności jego użytkowania.
  3. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Uczestnik jest uprawniony do złożenia reklamacji związanej z realizacją Webinaru przez Organizatora. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej na adres kontakt@pentacomp.pl. Uczestnik składający reklamację zobowiązany jest podać swoje dane, w tym dane kontaktowe oraz opis przyczyny będącej podstawą reklamacji. Reklamacje niespełniające tych wymogów nie będą rozpatrywane. Organizatorzy rozpatrują reklamację nie później niż w terminie 14 dni i udzielają odpowiedzi na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu reklamacji.
  5. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.01.2025r